Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Erika Goldkuhl - 14 oktober 2010 17:23




I hear the wind call your name
It calls me back home again
It sparks up the fire - a flame that still burns
Oh it's to you I'll always return
I still feel your breath on my skin
I hear your voice deep within
The sound of my lover - a feeling so strong
It's to you - I'll always belong

Now I know it's true
My every road leads to you
And in the hour of darkness darlin'
Your light gets me through

Wanna swim in your river - be warmed by your sun
Bathe in your waters - cos you are the one
I can't stand the distance - I can't dream alone
I can't wait to see you - Ya I'm on my way home

Oh I hear the wind call your name
The sound that leads me home again
It sparks up the fire - a flame that still burns
Oh, it's to you - I will always return <3


Jag älskar dig, även om jag åker till USA så kommer det vara dig jag kommer tänka på jämnt, du kommer vara min styrka som hjälper mig att ta mig genom det året. Det är du som kommer vara min drivkraft för jag vet att du finns här hemma när jag kommer hem!


För även om jag skulle känna att det inte var min grej att vara au pair så vet jag att hemma finns någon som älskar mig och mer än gärna ser mig komma hem igen! Någon som väntar på att äntligen få träffa mig igen för att han vill det, någon som saknar, älskar och stöttar mig till 100%. Det kommer bli en stor och svår prövning för vårt förhållande men jag vet älskling att du och jag kommer att klara det galant, det kommer inte bli enkelt men vi ska klara det! Och när vi klarat det så vet vi att vi kommer kunna klara oss igenom vad som helst!


Utan dig vet jag inte var jag skulle ta vägen, skulle jag inte ha dig skulle jag inte ha något att komma tillbaka till.Under mitt år kommer jag att ha alla våra framtidsplaner att se fram emot när jag kommer hem igen till dig men även alla våra minnen som vi skapat tillsammans. Jag älskar dig Fredric Carlsson <3

Av Erika Goldkuhl - 14 oktober 2010 16:37

Ja, imorn har jag varit på praktiken i 2 veckor, 2 underbara men också lite jobbiga veckor med mina små söta barn! (: Kommer sakna dem så, de veckor jag ska vara i skolan! Blir en vecka till! Sen några veckor i skolan för att sen komma tillbaka 2 veckor! Kommer sakna er mina små bustroll :)


Igår var jag duktig och gymmade med pappa! :) Än så länge känner jag bara av lite träningsvärk i rumpan men de andra kommer väl haha! Hade tänkt träna idag också men får nog bli att skriva på mitt paper( uppsats) som ska vara om praktiken, demokrati uppdraget i förskolan och lite så. Eftersom det ska vara inlämnat nästa fredag, så är väl läge att skriva på den nu antar jag än så länge har jag bara skrivit lite runt omkring allting mer för min egen skull så det ska vara enklare att skriva ihop mitt arbete. Ska bara vara på 2 sidor så är inte så jobbigt ändå! :)


Är väl kanske läge att börja plugga inför tentan också antar jag eftersom att den är v. 44 på fredagen jippi! Eller vad säger man haha. Kanske inte riktigt den reaktionen men bara att hoppas att det går bra!


Blir inget barnvaktande ikväll i alla fall ska nog bara ta hand om mig själv lite med ett fotbad! :) Så fötterna blir fräscha och fina igen! :) Skönt med sådant lite då och då! :) Men ska börja skriva lite på mitt arbete nu! :)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards