Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Erika Goldkuhl - 7 oktober 2010 16:35

Åh vad jag vill ha besked från Boston snart!!! ;o Fick massa papper från Cultural Care nu i veckan om allt och vill så gärna börja bli matchad nu!! ;o Läängtar! :D Men vet inte riktigt hur jag ska göra med videon om jag ska göra en eller inte?


Om det är någon som gjort det kan ni väl berätta om det hjälpte er i erat sökande efter en bra familj? :)


PussPuss! <3

Av Erika Goldkuhl - 7 oktober 2010 16:26

Efter 4 dagar på praktiken trivs jag fortfarande som fisken i vattnet! :D Barnen är så söta, så söta!! :D Har även börjat byta blöjor nu också, så det känns bra :)


Tisdag: jobbade från halv 8 till halv 5 var typ trött när jag kom hem haha ;)


Onsdag: Jobbade från 6-3 skulle egentligen ha slutat halv 2 men blev kvar lite längre sen blev det ett jympa- medel pass med Bea och Annki! :) Målade även lite här hemma med älsk igår :) <3


Idag: Skulle börjat halv 8 men hade mitt andra tillfälle på bokförings kursen idag så kom till förskolan strax efter 12 ist och gick därifrån 3 ungefär skulle ha slutat 2 idag men blev kvar lite till och var med på mellis mys mys :) Ikväll ska man vara barnvakt! :) Har saknat dem barnen var barnvakt där förut så.. :) Sen blir det sova när jag kommer hem för imorn ska man jobba från halv 8 till halv 4 ;)


Men ska vila lite nu så jag är lite piggare ;)


PussPuss! <3

Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards