Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Erika Goldkuhl - 18 oktober 2010 21:09







And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am

Av Erika Goldkuhl - 18 oktober 2010 20:50

I fredags drog jag hem till Johanna efter Adde och Fredde lämnat Freddes bil här så vi bara åkte en bil hem från Kumla sen. Var ju ganska trött egentligen men fick bli lite mascara så såg man lite piggare ut i alla fall haha! Men blev mycket piggare när jag fick umgås med saknade Johanna! :D Killarna hade dragit till Emil och Matilda när jag kom dit så jag och Johanna prata lite innan vi gick iväg till Maxi och handlade lite. Vi hade funderat på att våldgästa hos Emil och Matilda men vi valde att ha lite tjejkväll istället :) Så vi målade naglar, kollade på film och det som hör till en mysig oktober kväll! :) Har även fått min pojkvän att öppna upp ögonen för marabou sensation caramel crisp ;) Haha tyckte jag var lite skoj! :)Vi åkte hem vid 12- halv 1 mer mot halv 1 tiden tror jag och var hemma vid 1 ungefär då vi båda bara ville sova eftersom vi båda var super trötta!


Lördagen skulle ha spenderats med PLUGG men självklart finns det ju roligare saker att göra så blev inte så mycket av det... men Fredde ringde sen vid 5 halv 6 och frågade om jag skulle med till hans mormor och morfar vilket jag självklart aldrig tackar nej till! :D Så kvällen spenderades ute hos dem, trevligt, trevligt säger jag bara! :) Sen blev det lite död tid hos Fredde innan vi kunde sova xD Hade varit ganska trött rätt länge när vi väl tänkte sova men då helt plötsligt var jag mer pigg igen! Jobbigt säger jag bara! Plus att det var svinkallt i rummet! Men somnade till slut som en liten larv i mitt täcke, kände mig lite mer som en mask faktiskt haha!


Söndagen blev en lugn dag så lånade Annkis bil och drog med Bea till Marieberg! Vi hann dock bara med ikea men det gjorde ingenting blev inköp ändå! :) Jag köpte nya påslakan så snart har jag väl samlat på mig ungefär 5-6st olika som jag har 2 av Jippi! :D Bea köpte ett soff bord hon ska även köpa ett tvbord till tvn hon ska få av sin pappa då dem köpt en ny ;) Men den skulle inhandlas lite senare! :) Lika trevligt för det! Så svängde förbi hemma och hämtade matlåda och slängde av mina påslakan, för att sen ta oss till Hjorten och köpa lite mat! ;) Mums mums! Vi hade tänkt fixa mitt hår på kvällen också men vi hann inte med det! Eftersom att hon hade ett tal som hon var tvungen att skriva klart tills idag så får bli nästa helg eller något. :)


Idag så fick jag ta bussen 06.22 från Fredde eftersom jag började halv 8 imorse och orkade inte åka hem igår kväll. Men måste ändå säga att jag var hyffsat pigg när jag gick upp men när man suttit på en varm och skön buss så var man inte så pigg längre men men och när jag kom hem strax efter 4 så ville jag bara sova. Var hur nära som helst att somna men har hålly mig vaken men nu kallar snart sängen alltså!! Ligger i och för sig redan i sängen men inte under täcket! ;) Så får bli en tidig kväll då jag börjar halv 8 imorgon med! Men orkade inte duscha nu på kvällen så får bli en dusch imorgon bitti istället men det kan det vara värt! :)


Allt med Au pair grejen står väl still enligt mig just nu då min första matchning som jag fick i tisdags inte hört av sig alls, men efter imorn så matchar dem väl mig med en ny hoppas jag, bara att hoppas på att det inte tar allt för lång tid.. :/


Får väl säga förlåt för det långa inlägget men hade mycket att skriva! (A) ;D


PussPuss! <3


Presentation


Jag är en 23-årig tjej som lämnat hemstaden Örebro för storstaden Stockholm där jag jobbar på Nomor och stortrivs!

Min fritid fylls utav vänner och träning :)

Sök i bloggen

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Gästboken

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Ris


Ovido - Quiz & Flashcards